Älykkäät ratkaisut

DOOH ÄLY

Digitaalisuus tuo aidosti älykkyyttä mainontaan. Tutustu uusiin tuotteisiimme!

  1. Tietokanta
    Olisipa helppoa, jos valmiin mainospohjan sisältö päivittyisi tietokannassa olevalla datalla. Nyt sitä saa! Tämä uusi ratkaisumme mahdollistaa tuotteen ja kuluttajan kohtaamisen juuri oikealla hetkellä oikeassa paikassa. Tätä on älykäs mainonta – panokset kohtaavat tuoton.
  2. Lokaatio
    Yrityksen sijainti on usein liiketoiminnan kulmakivi. Asiakaskunta rakentuu toimipisteen läheisyydessä asuvista ja asioivista kuluttajista. Mikä olisikaan tehokkaampaa, jos mediaratkaisut toimisivat tällä samalla alueella? Lokaatio mahdollistaa mainosten esittämisen niillä ulkomainospinnoilla, jotka ovat lähellä toimipistettäsi – ja niitä voi olla satoja. Tehokasta ja edullista. Juuri niin kuin toivoit.
  3. Dynaaminen
    Median ostamisessa voi törmätä säärintamaan, joka vie pohjan kaupankäynniltä. Mainostit piknik-pakettia ja juuri sillä viikolla tuli Esteri ja kasteli koko kampanjan. Käyttämällä dynaamista ulkomainosratkaisua mainoksesi esitetään silloin, kun sisältö sopii säätilaan, kellonaikaan tai päivärytmissä muuttuviin toistokertoihin. Tai muihin muuttujiin.

DOOH FIKSU

Digitaalinen ulkomainonta on myös fiksua ja filmaattista. Alue, kello tai toisto – näillä fiksuilla ratkaisuilla tavoitat yleisön.

  1. Alue
    Kaupunkien dynamiikka on erilainen eri alueilla. Jossakin autoillaan enemmän ja toisilla kuljetaan jalan. Osa alueista ovat julkisen liikenteen solmukohtia ja toisaalla ollaan harrastusten parissa. Me jaoimme kaupungit valmiisiin alueisiin, jotta sinä voisit kohdentaa ulkomainoskampanjasi entistäkin tarkemmin myös kaupungin sisällä.  Tutustu täysin uudenlaiseen Alue-ratkaisuun ja tee tarkkaa tulosta!
  2. Kello
    Kohtaako mainostamasi tuote tai palvelu tavoittelemasi kohderyhmän oikealla hetkellä?  Ulkomainonnassa on fiksua ostaa esityksiä silloin, kun tavoittelemasi ihmiset ovat sitä näkemässä. Sinä tunnet kohderyhmäsi päivärytmin – meillä on fiksu tekniikka. Kellontarkkaa touhua, jossa mainonta osuu ja uppoaa.
  3. Toisto
    Joskus on järkeä ostaa ulkomainoskampanjaan reilu satsi esityskertoja edullisesti. Mutta fiksua siitä tulee, kun ripottelet esitykset pidemmälle ajalle ja kohderyhmäsi käyttäytymisen mukaan. Fokusoi myös mainonnassa. Maksat vain esityskerroista, joita todella tarvitset.

 

Kysy tarjous heti!

Meks

 

Tilaa Meks-uutiskirje

Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.