DOOH-kanavillamme tavoitat jopa 68 prosenttia Suomen millenniaaleista

Eikö olisi hienoa tavoittaa millenniaalit?

Suomessa asuu liki miljoona, tarkalleen 986 000, millenniaalia eli 25-39 -vuotiasta. Millenniaalit tunnetaan myös nimellä Y-sukupolvi. Nämä trenditietoiset ja kokeilunhaluiset kuluttajat ovat globaalisti markkinoijia kiinnostava kohderyhmä. Digimaailmassa kotonaan olevien ja edellisiä sukupolvia avoimemmin erilaisuuteen suhtautuvien millenniaalien kiinnostuksen kohteet peilaavat heidän arvojaan, kuten terveys, luonto ja ympäristö ja ohjaavat vahvasti myös valintojaan ja kulutuskäyttäytymistään.

DOOH-kanavillamme tavoitat jopa 68 prosenttia millenniaaleista

On erityisen hienoa kertoa, että digitaalisilla ulkomainosmedioillamme tavoitat Suomen 986 000 millenniaalista jopa 68 prosenttia!
Hyödynnä siis DOOH-mediamme, kun tavoittelet näitä 25-39 -vuotiaita.

Monimediallisuus tuo toistoa!

Muista toistoja lisäävän monimediallisuuden vaikutus – lisäämällä Neste-liikenneasemanmedian kumppaniksi Big One -media ja bussimedia, saat 303 000 nettokontaktia lisää. Valtakunnallisen digitaalisen ulkomainosmediaverkostomme bruttokontaktien määrä viikossa on 4,6 miljoonaa. DOOH-kanavamme ovat vahva media millenaalien tavoittamiseen!

DOOH-kanavien viikkotavoittavuus, netto:

Kantar 2022.

Mikä millenniaaleja kiinnostaa?

Kokemuksista ja innovaatioista innostuneiden millenniaalien kiinnostuksen kärjessä ovat hyvinvointi ja terveys, luonnossa liikkuminen ja itsensä kehittäminen. Muuhun väestöön nähden, korostuu erityisesti jälkimmäinen. Samoin millenniaaleja kiinnostaa talous- ja raha-asiat, urheilu ja liikunta sekä kotimaanmatkailu, jotka kaikki korostuvat muuhun väestöön nähden.

Millenniaalit ovat kiinnostuneita myös koti- ja ulkomaan uutisista, oman paikkakunnan asioista ja tapahtumista, mutta hieman vähemmän kuin koko väestötasolla. Uutisvirtaa seurataan digitaalisista uutislähteistä, kuten digilehdistä. Podcastit ovat tälle multitaskaavalle joukolle arkipäivää. Kiinnostus musiikkia ja konsertteja kohtaan on samalla tasolla kuin väestössä keskimäärin.

Ruuan esillepano ja visuaalisuus, Instagrammattavuus, ovat tärkeitä millenniaalien ruokatottumuksissa. Myös terveelliset valinnat näkyvät millenniaalinen kulutuksessa. Esimerkiksi juomissa millenniaalit suosivat raikkaita, vähäsokerisia, alkoholipitoisuudeltaan ja kalorimääriltään vähäisiä juomia. Hard selzer eli terästetty ja maustettu hiilihapotettu vesi, on panimoalan kuumimpia juomatrendejä. Vastuullisuustrendi on yhä näkyvämmässä osassa ruoka- ja ravintolatoimintaa ja se näkyy myös millenniaalien valinnoissa.

Hyödynnä kolmen digitaalisen ulkomainoskanavamme erityispiirteet millenniaalien tavoittamisessa ja suuntaa mainonta mediaan, jossa maksimoit tavoittavuuden kuluttajien kiinnostuksen ja kohderyhmän mukaan:

Media Erityispiirteet Erityiset kiinnostuksen kohteet
Bussimedia Dinkut, toimihenkilöt Hyvinvointi ja terveys, kauneudenhoito ja kosmetiikka, kulttuuri
Big One -media Lapsiperheet Talous- ja raha-asiat, autot ja moottoriajoneuvot, kalastus ja metsästys, liikunta ja urheilu
Liikenneasemamedia Lapsiperheet, oma auto, johtavassa asemassa toisen palveluksessa Autot ja moottoriajoneuvot, kalastus ja metsästys

 

Nyt tiedät, että digitaalisilla ulkomainosmedioillamme tavoitat jopa 68 prosenttia millenniaaleista. Kysy tarjous heti, saat sen nopeasti ja helposti!

Kysy tarjous heti!