Helatorstain aikataulut

Aidosti paikalliset kaupunki- ja sanomalehtemme ovat taktisia medioita, joilla tavoitat lukijamme. Mainoksesi näkyy uskottavassa ja luotettavassa, paikallisesti vahvassa uutismediassa.

Sanoma- ja kaupunkilehdet ovat vahvoja ja monipuolisesti tavoittavia medioita
Kansallisen mediatutkimuksen mukaan suomalaisista 95 % lukee sanoma-, kaupunki- tai iltapäivälehtiä viikoittain eri lukuvälineillä. Painettuna niitä lukee viikoittain 77 % ja digitaalisena 80 % vastaajista.

Mainontaan printtimediassa suhtaudutaan positiivisesti
Eri mediaryhmistä printtimainontaan suhtaudutaan myönteisimmin. Mainontaan painetussa sanomalehdessä suhtautui positiivisesti 61 % sekä ilmaisjakelu- ja noutopistelehdissä 70 % vastaajista.

Printtimainonta luo kysyntää – kauppa on paikallista
Printtimedia aktivoi kuluttajaa ja luo kysyntää. Tietoa ostopaikan valintaan ja ostopäätöksen tueksi saa 59 % lukijoista ja 61 % saa ideoita arjen hankintoihin, ostoksille lähtemiseen sekä erilaisiin vapaa-ajan aktiviteetteihin. Tutkimuksen mukaan 85 % lukijoista suosii paikallisia liikkeitä ja palveluita.

Varaa helatorstain näkyvyys ajoissa
Vaikuta medioillamme valtakunnallisesti tai kohdenna alueellisesti – 94 sanoma- ja kaupunkilehdellämme tavoitat suomalaiset. Huomioi kuitenkin, että helatorstai saattaa vaikuttaa joidenkin lehtiemme julkaisupäiviin ja aineistoaikatauluihin.

Tässä kootusti Mediatalo Keskisuomalaisen kaupunki- ja sanomalehtien helatorstain 2022 ilmestymispäivät ja aineistoaikataulut:

Tutustu helatorstain aikatauluihin tästä

Kyllä kiitos, haluan tavoittaa kaupunki- ja sanomalehtienne lukijat!

Markkinoinnin asiantuntijat palveluksessasi

KMT 2021

Tilaa uutiskirjeemme

Pysy ajan tasalla markkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi noin kerran kuukaudessa.