Helsingin Uutisten viidellä osapainoksella tavoitat jopa kaupunginosan tarkkuudella

Kaupunkilehti on aidosti paikallinen lähimedia, joka löytää lukijansa ja luo kysyntää siellä, missä lukijat asuvat ja paikalliset yritykset ovat. Kaupunkilehden vahvuus on kohdennettu markkinointi, jopa kaupunginosan tarkkuudella. Mainonta suurimpien kaupunkilehtien osapainoksissa on painetun median kohdennettavuuden kärkeä, jossa kustannustehokkuus on huipussaan.

Suomen suurimmassa kaupunkilehdessä, Helsingin Uutisissa tavoitat nyt vahvan verkkoympäristön lisäksi entiseen tapaan kokopainoksella tai kohdennat viidessä osapainoksessa ja tehostat viestin tavoittavuutta HSL-bussimainonnan paikannuksella. Alueellinen kohdentaminen tapahtuu jatkossa nimenomaan Helsingin Uutisten osapainosten kautta, sillä  kaupunginosalehtemme Kallo Lehti, Munkin Seutu ja Rööperin Lehti ilmestyivät viimeisen kerran 31.8.2022.


Helsingin Uutisten aluepainokset ja mainonnan paikannus bussimediassa, HSL-bussien diginäytöillä:

 

Markkinoinnin asiantuntijoidemme asiakasymmärrys, vahva paikallinen asiantuntemus lehden lukijoista ja markkina-alueesta sekä mainonnan tarkka alueellinen kohdennettavuus ovat avain onnistuneisiin kampanjoihin. Aidosti paikallinen kaupunkilehti on taktinen media, joka luo kysyntää, saa aikaiseksi kauppaa ja tukee paikallista ostamista. Parhaat jutut löytyvät läheltä!

Kysy, kuinka tavoitat kohderyhmäsi kaupunkilehdillämme