Hyödynnä kesäedut nyt!

Kesällä kannattaa näkyä! Kukkaron nyörit ovat löysemmällä ja ostoksia tehdään spontaanimmin.

Valitse printti, digi, digitaalinen ulkomainonta tai radio. Tai kaikki neljä!
Kesäeduilla saat enemmän tavoittavuutta ja toistoja. Monikanavainen mainonta yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista.

Tiesitkö, kesällä medioita kulutetaan 31 % enemmän  kuin muina vuodenaikoina? Erityisesti nuoret (15-24 v) kertovat lisäävänsä medioiden käyttöä loma-aikaan.

Tutkimuksen mukaan suomalaiset viettävät lomansa tänä kesänä pääosin kotimaassa, ostavat palveluita ja liikkuvat autolla:

  • 83 % suomalaisista sanoo koronan vaikuttaneen kesälomasuunnitelmiin ja kotimassa matkailun kasvavan merkittävästi.
  • 47 % suomalaisista aikoo viettää kesäloman mökeillä.
  • 71 % lomalaisista liikkuu tänä kesänä autolla Suomessa.

Mediakattauksellamme tavoitat kesä-Suomen valtakunnallisesti ja alueellisesti:

  1. Printti – 72 sanoma- ja kaupunkilehdessä teet tavoittavaa mainontaa alueensa luetuimmissa lehdissä kaupungeissa, rannikoilla, sisävesien äärellä ja suosituimmilla mökkipaikkakunnilla. Luotettavassa mediassa viestisi huomataan!
  2. Digimainonta –  verkkomainonnalla kasvat brändisi tunnettuutta ja ohjaat kuluttajat omille sivuillesi. Google ja some -mainonnalla hyödynnät kesällä kuumana käyvät mobiilihaut ja otat somettajat haltuun.
  3. Digitaalinen ulkomainonta – saat suuret massat helposti kustannustehokkaasti haltuun 24/7. Laajaa tavoittavuutta suurilla kontaktimäärillä. Kesällä matkaillaan perheen kanssa, ulkomainonnalla tavoitat laajasti eri kohderyhmiä. Kohdentamalla terävöität tavoittavuutta alueellisesti tai ajallisesti.
  4. Radio – viestit tuhansille kuulijoille, jokaiselle henkilökohtaisesti. Radiomainonta tavoittaa suosituilla kesäpaikkakunnilla Keski-Suomen ja Päijät-Hämeen seuduilla.  Suomalaisista 71% kuuntelee radiota automatkoilla. Radio on vahva kesämedia!

Hyödynnä mainostajan valtakunnalliset kesäedut – kesähinnoilla saat enemmän tavoittavuutta ja toistoja:

Media Etu
Digi Display-kampanjasta tulpanäytöt tai -aika
Digitaalinen ulkomainonta Tupla-aika
Printti -50%

Kampanja on voimassa 15.8.2020 saakka ja edut koskevat vain uusia varauksia.
Mikä on sinun viestisi kesänviettäjille? Kerro se meille.  Suunnittelemme kampanjan jolla tavoitat kohderyhmäsi!

Kysy tarjous heti!

Lue lisää

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lähde: RadioMedia kesä 2020, KMT  2019, FIAM comScore , TNS 12/2019, Tilastokeskus

Tilaa Meks-uutiskirje

Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.