Hyödynnä Kaakkois-Suomen loistavat kesäedut!

 

Muistathan, että markkinointi ei lomaile koskaan – edes kesällä! Kesämainontaa suunniteltaessa kannattaa huomioida, että kuluttajien käyttäytyminen muuttuu. Kesällä lomaillaan ja se tarkoittaakin lisääntynyttä ajankäyttöä useiden eri medioiden parissa. Enää ei esimerkiksi lueta lehteä ja selailla verkkosivuja kahvitaukojen aikana, vaan mobiili mahdollistaa medioiden monipuolisen käytön siellä, missä ikinä liikkuukin: mökillä, shoppailureissulla tai vaikkapa automatkalla.

Kesällä kannattaa panostaa laadukkaisiin sisältöihin, sillä erityisesti silloin kuluttajilla on aikaa paneutua niihin. Mainostajien kannattaa kertoa tarjouksistaan ja tapahtumistaan sekä tarjota inspiroivia vinkkisisältöjä niitä kaipaileville kesänviettäjille ja lomailijoille. Mediamme vauhdittavat kesämyyntiäsi: jopa 85%  viettää aikaa printti- ja digimedioittemme äärellä juuri silloin, kun heille parhaiten sopii. Ulkomainonnalla puolestaan tavoitat kesäliikkujat autoissa, huoltoasemilla, busseissa ja kesäkaupunkien keskustoissa, sillä kesä on kotimaan matkailun ja ulkona liikkumisen kulta-aikaa.

Kesäeduillamme mainostat, tavoitat ja näyt tehokkaammin!

Kesäkampanjan edut voimassa 24.6.-14.8.

Printti – Osta 3 maksa 2 

Mainosta printissä! Käytössäsi on 18 paikallisesti vahvaa brändiä Kaakkois-Suomen alueella, joilla tavoitat kesän viettäjät. Printissä teet tavoittavaa mainontaa alueen luetuimmissa lehdissä kaupungeissa, rannikoilla, sisävesien äärellä ja suosituimmilla mökkipaikkakunnilla. Luotettavassa paikallisessa uutismediassamediassa viestiäsi odotetaan ja se huomataan!

Digi – etusi jopa – 50 %

Verkkomainonnalla kasvatat brändisi tunnettuutta, kerrot tuoreimmat tarjoukset ja ohjaat kuluttajat omille sivuillesi. Digimainonnalla kasvatat helposti näkyvyyttäsi tutun digilehden ​​​​​​luotettavassa verkkoympäristössä, ​​​​jossa mainokseksi on osa paikallista, lukijalle tuttua uutisvirtaa. ​​​​​​Lomalaisten mobiilissa kulkee kätevästi mukana myös digilehti mainoksineen. Mainokset näkyvät kätevästi 24/7 ja tavoittavat lukijamme laiteriippumattomasti ja laadukkaasti niin tietokoneen, tabletin kuin puhelimenkin näytöltä.

Mitä enemmän valitset, sitä enemmän säästät. Tämä tarjouskampanja koskee seuraavien lehtien digimainontaa: Etelä-Saimaa, Itä-Savo, Kouvolan Sanomat, Kymen Sanomat, Länsi-Savo ja Uutisvuoksi.

  • 1 kampanja -15%
  • 2-3 kampanjaa -25%
  • 4-5 kampanjaa -35%
  • 5-> kampanjaa -50%

Kaksi viikkoa neljän hinnalla. Tämä tarjouskampanja koskee seuraavien lehtien digimainontaa: Juvan Lehti, Kaakonkulma, Kangasniemen kunnallislehti, Keskilaakso, Luumäen Lehti, Länsi-Saimaan Sanomat, Mikkelin Kaupunkilehti, Paikallislehti Joutseno, Pitäjänuutiset ja Puruvesi

Digitaalinen ulkomainonta

Digitaalisilla ulkomainosmedioillamme – liikenneasemamedia, bussimedia ja Big One -media – tavoitat laajasti eri kohderyhmiä vilkkaasti liikennöidyillä tieosuuksilla suosituimpien mökkireittien varrella ja ostospaikkojen tuntumassa kaupunkien keskustoissa. Erityisen hyvin digitaalisella ulkomainonnalla tavoitetaan nuoret ja nuoret aikuiset. Saat massat helposti ja kustannustehokkaasti haltuun 24/7  koko Kaakkois-Suomen alueella ja ohittamatonta tavoittavuutta suurilla kontaktimäärillä. Kohdentamalla terävöität tavoittavuutta alueellisesti tai ajallisesti.

Paikallisilla ulkomainosverkostoillamme ja printillä tavoitetaan Etelä-Karjalassa 87 000, Etelä-Savossa 92 000 ja Kymenlaaksossa jopa 122 000 15–79-vuotiasta kuluttajaa viikossa. Ottamalla printin kumppaniksi digitaalisen ulkomainonnan, kasvatat merkittävästi tavoittavuutta! Digitaalisen ulkomainonnan edut vaihtelevat alueittain, joten ota yhteys mediamyyntiimme!

 

Kysy alueelliset kampanjatarjoukset lähimmältäsi mediamyyjältä!

Saavuttaaksesi eduista maksimaalisen hyödyn, palvelevat mediamyynnin ammattilaisemme sinua henkilökohtaisesti. Kartoitamme tarpeesi ja tavoitteesi, jotta tavoitat kohderyhmäsi. Mediamyyntimme palvelee koko kesän!

Ota yhteys mediamyyntiin

Huomioithan, että kesäedut koskevat vain uusia varauksia. Alennukset lasketaan mediakorttihinnoista ja niitä ei voi hyödyntää kuluttaja- tai vaali-ilmoituksissa.

Lähde: Kantar TNS, Kantar 2022, KMT 2021

Tilaa uutiskirjeemme

Pysy ajan tasalla markkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi noin kerran kuukaudessa.