Keskisuomalainen Oyj:n valtakunnallinen media- ja markkinointipalvelu on nyt Meks

Meks -media- ja markkinointipalvelu yhdistää Keskisuomalainen-konsernin kaikki mediat, markkinointipalvelut ja valtakunnallisen mediamyynnin. Meksin tuotteilla mainostaja tavoittaa 43 % suomalaisista, lähes 2 miljoonaa viikoittain.

Mediaa koko Suomeen: Suuri peitto keskittämällä ja tarkkuutta monipaikallisuudella

Meks haastaa valtakunnallisen mainonnan ostamisen perinteet. Monipaikallisella Meks-mediaratkaisulla syntyy valtakunnallisesti merkittävä peitto taloudellisesti ja helposti; yhdestä paikasta, yhdellä sopimuksella, yhdellä laskulla.

Keskisuomalainen-konsernista valtakunnalliseksi mediataloksi

”Keskisuomalainen-konserni on kasvanut ripeästi. Yhdistimme 62 printti- ja digimediaa, sisältäen sanoma- ja kaupunkilehdet, Digital Out Of Home -mediat (DOOH) sekä markkinointipalvelut yhdeksi palveluksi.”
Vesa-Pekka Kangaskorpi, konsernijohtaja, Keskisuomalainen Oyj

”Palstamillimetreistä ja pikseleistä olemme laajentuneet palveluihin: teemme asiakkaillemme jo mainonnan suunnittelua ja tuotantoa, sisältömarkkinointia ja digitaalista markkinointia. Monikanavaisen ja monipaikallisen markkinoinnin ostaminen on tehty Meks-kokonaisuuden avulla asiakkaalle helpoksi.”
Jaakko Lintunen, kaupallinen johtaja, Keskisuomalainen Oyj

Ensimmäinen monipaikallinen mediakokonaisuus

”Meks toimii monipaikallisesti. Voimme parantaa markkinoinnin tuloksellisuutta tarkemman alueellisen kohdennuksen sekä osuvien sisältöjen avulla eri kanavissamme. Alueen kuluttajat huomioiva mainonta on paremmin asiakkaita palvelevaa. Meks-organisaatio hakee voimakasta kasvua valtakunnallisten ja monipaikallisesti toimivien mainostajien paremmalla palvelulla ja tarkemmalla kohdentamisella. Meks yhdistää mediahankintoihin myös mainonnan suunnittelun ja tuotannon sekä analytiikan.”
Jenni Grandell
, myynti- ja markkinointijohtaja, Meks

Meks-faktaa

Mediatalo Keskisuomalainen nousi vuonna 2016 Suomen suurimmaksi maakunta- ja paikallismediaksi, mediataloksi johon kuuluu 62 printti- ja digimediaa sekä valtakunnallinen DOOH – Digital Out of Home -media Neste-liikenneasemilla sekä Citycon-kauppakeskuksissa. Meks-markkinointipalvelut koostuvat mediaratkaisuista, mainonnan suunnittelu- ja tuotantopalveluista painettuihin sekä digitaalisiin kanaviin. Palveluihin kuuluvat myös tutkimus- ja analytiikka-palvelut sekä paino- ja jakelupalvelut.

Vesa-Pekka Kangaskorpi, konsernijohtaja, Keskisuomalainen Oyj
p. 050 688 33
vesa-pekka.kangaskorpi@media.fi

Lisätiedot:

Jaakko Lintunen
kaupallinen johtaja, Keskisuomalainen Oyj
p. 050 560 6346
jaakko.lintunen@media.fi

Jenni Grandell
myynti- ja markkinointijohtaja, Meks, Keskisuomalainen Oyj
p. 0400 850 242
jenni.grandell@media.fi