Kesällä kannattaa näkyä! Tänä kesänä kotimaa täyttyy iloisista lomalaisista, festarit ja konsertit löytävät kuulijansa. Kotimaan matkailu on kasvanut viime vuosina ja vilkas tapahtumakesä, kesämökit ja eloisat kesäkaupungit vetävät kansaa eri puolille kesä-Suomea. Lomatunnelmissa myös kuluttajien ostohalut kasvat ja ostoksia tehdään spontaanimmin.
Me tunnemme suomalaiset. Kesäkampanjassa hyödynnämme tutkimustietojamme kuluttajien kiinnostuksen kohteista ja medioittemme tavoittavuuksia eri alueilla. Tunnemme kohderyhmät ja tiedämme heidän kiinnostuksen kohteensa. Osaamme kertoa missä, miten, milloin ja minkälaisilla markkinoinnin syöteillä tavoitat parhaiten kohderyhmäsi, kuten kaupunkikesästä nauttivat, kalastuksesta, festareista, luotomatkailuista tai mökkeilystä kiinnostuneet. Me tunnemme ja siksi me tavoitamme – siksi sinä tavoitat asiakkaasi.
Tiesitkö, kesällä medioita kulutetaan 31 % enemmän kuin muina vuodenaikoina? Erityisesti nuoret (15-24 v.) lisäävät medioiden käyttöä loma-aikaan. Mediatalo Keskisuomalaisen printti- ja digiuutismediat, digitaalinen ulkomainonta ja radio tavoittavat 3,1 miljoonaa suomalaista viikossa – kesällä medioita todella kulutetaan! Jopa 85 % viettää aikaa printti- ja digimedioittemme äärellä juuri silloin, kun heille parhaiten sopii. Paikallinen digitaalinen uutismedia on tutkitusti ylivoimainen mainoskanava suunnattaessa mainontaa paikallisille kulujille.
Ulkomainonnalla tavoitat aktiivisesti liikkeellä olevan kesäkansan autoissa, liikenneasemilla, busseissa, vilkkaasti liikennöityjen väylien varrella ja ostopaikkojen ytimessä kaupunkien keskustoissa. Paikallisradiot kertovat parhaat alueelliset vinkit juuri siellä, missä kuulijat ovat. Markkinointisi rullaa letkeästi kuin lamaba, siellä, missä kuluttajatkin.
Tiedot ja tarjouksen alueellisista kesäeduista saat paikallisesta mediamyynnistä. *)
Mediatalo Keskisuomalaisen painetut ja digitaaliset lehdet, digitaalinen ulkomainonta ja radio tavoittavat 3,1 miljoonaa suomalaista viikossa. Laajalla mediakattauksellamme ja toisiaan tukevilla mediaratkaisuilla toteutat helposti monikanavaisen kesäkampanjan, olipa tarpeesi alueellinen tai valtakunnallinen.
Hyödynnä kesäeduilla kuluttajien potentiaali – monikanavaisella mainonnalla viestisi vaikutus moninkertaistuu ja se jopa yli kolminkertaistaa kuluttajan aktivoitumista. Esimerkiksi valitsemalla digitaalisen bussimedian lokaatioiden mukaan kohdennetun kampanjan kumppaniksi tutkitusti tavoittavan paikallisen digiuutismedian, vahvistat näkyvyyttä ja tavoittavuutta merkittävästi.
”Monikanavaisella kampanjalla tavoitimme erilaiset kohderyhmät ja teimme päiväkohtaisen kävijäennätyksen. Monikanavaisuudessa meitä viehätti erityisesti potentiaali. Eri ihmiset kiinnittävät huomiota eri asioihin, joten mainoskanavien laajuus helpotti eri ryhmien tavoittamista.” – Sari Koskinen, Markkinointi ja viestintä vastaava Jyväskylän museot.
Vahvoja alueellisia tavoittavuuksia täydentävät kaksitoista kumppanilehteämme Lapista Länsirannikolle. Valakunnallinen digitaalisen ulkomainonnan verkostomme tavoittaa kesä-Suomen kulkijat läpi vuorokausien.
Mediamme tavoittavat tutkitusti:
Valtakunnallinen kampanja on voimassa 1.6. – 14.8.2022. Huomioithan, että kesäedut koskevat vain uusia varauksia. Alennukset lasketaan mediakorttihinnoista ja niitä ei voi hyödyntää kuluttaja- tai vaali-ilmoituksissa.
Saavuttaaksesi kesäeduista maksimaalisen hyödyn mediamyynnin asiantuntijamme palvelevat sinua henkilökohtaisesti. Kartoitamme tarpeesi ja tavoitteesi, jotta tavoitat kohderyhmäsi. Kesä ja mediat kuuluvat yhteen!
Hyödynnä huikeat kesäetumme nyt! Valtakunnallinen tai alueellinen tavoittavuus mutkattomasti yhdellä kontaktilla koko kesän ajan. Saat tarjouksen nopeasti ja helposti kätevällä lomakkeella!
*) Jos haluat kohdentaa viestisi oman paikkakuntasi medioihin, kirjoita lomakkeeseen postinumerosi ja alueesi mediamyyjä on sinuun pikaisesti yhteydessä.
Kysy tarjous heti!
Kantar 2022, Tietoykkönen 2022
Pysy ajan tasalla markkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.
Saat uutiset sähköpostiisi noin kerran kuukaudessa.