Mainonta näköislehdessä tavoittaa lomalaiset läpi kesä-Suomen

Suomen sydänkesän houkutellessa lomalaisia, kulkevat Mediatalo Keskisuomalaisen näköislehdet kätevästi reissaajien mukana. Näköislehtimainonta on erinomainen tapa tavoittaa lomailevat lukijat. Monipuoliset, erilaisille mainosmuodoille taipuvat näköislehtimainonnan julkaisualustat ja tavoittavuutta kasvattavan paketoinnin reippaat alennukset ovat oiva poiminta mainostajan kesäkoriin. Jopa 85 prosenttia kuluttajista viettää aikaa printti- ja digimedioidemme äärellä juuri silloin, kun heille parhaiten sopii.

Näköislehden lukemisessa vahvaa kasvua

Näköislehden eli painetun sanomalehden digiversion sivuja selataan kesäisin yhä enemmän matkalaukussa kulkevan läppärin, rinkkaan pakatun tabletin tai taskuun sujautetun kännykän näytöltä. Puheet näköislehden tavoittavuudesta eivät ole kesätuulesta temmattuja; konsernin näköislehtien lukijamäärät ovat kasvaneet viime vuodesta jopa 43 prosenttia.

On ollut ilahduttavaa huomata, miten Keskisuomalaisen medioiden näköislehtien lukijamäärät ovat kasvaneet viime vuodesta. Koronavuosi on selvästi tuonut lehdille uutta lukijakuntaa ja luottamus uutisiin on vahvistunut entisestään, iloitsee Mediatalo Keskisuomalaisen digimainonnan kehityspäällikkö Emmi Tiilikainen.

Mediatalo Keskisuomalainen vastaa tilaajien uutisnälkään

Yhä useammassa kotitaloudessa luetaan uutisia sekä painetusta että digitaalisesta lehdestä. Paperisen sanomalehden tilauksia siirretään myös kesäksi digiin – luotettavien uutisten tarve on kasvanut, oman kotipaikkakunnan uutisointi on arvossaan ja diginä sisällöt löytyvät joka päivä käden ulottuvilta. Tilattavia näköislehtilehtiä luetaan tilaajatunnuksilla, kaupunkilehdet ovat vapaasti kaikkien luettavissa.

Mediatalo Keskisuomalainen vastaa tilaajien luotettavien ja ajankohtaisten uutisten nälkään julkaisemalla 30 näköislehteä 125 000 lukijan viikkotavoittavuudella.

Näköislehdessä näyt helposti isolla mainospinnalla huokeaan hintaan ja kasvatat tavoittavuutta

Näköislehdessä on helppo näkyvä isolla mainospinnalla. Mainostajien keskuudessa suosituksi noussut, näyttävä välisivun digimainos näytetään lukijalle näköislehden mainospaikoilla kolmen tai neljän sivunvaihdon jälkeen. Iso mainospinta saattaa yllättää mainostajan huokeudellaan positiivisesti. Mainos muuntuu lukijan näytöllä laitteesta riippumatta sopivaan kokoon.

Suosittuja digimainonnan muotoja ovat lukijan huomion onnistuneesti kaappaava videomainos sekä syväluotaava natiiviartikkeli tutun uutisvirran seassa. Monisivuisen esitteen toteuttaminen ja lukeminen on näköislehdessä helppoa. Printtimainoksen tai esitteen julkaiseminen näköislehdessä moninkertaistaa viestisi tavoittavuutta. Ota rohkeasti printin kumppaniksi digi ja tuplaa näkyvyytesi.

Kerro meille kohderyhmäsi. Mediamarkkinoinnin ammattilaisemme suunnittelivat sinulle kampanjan, jolla tavoitat lukijamme läpi kesä-Suomen, paikallisesti ja valtakunnallisesti.

Kyllä kiitos! Haluan tarjouksen valtakunnallisesti tavoittavasta näköislehtimainonnasta.

Valtakunnallisen mediamyynnin asiantuntijat palveluksessasi

Kyllä kiitos! Haluan tarjouksen mainonnasta paikkakuntani näköislehdessä.
Alueesi mediamyynnin asiantuntijat palveluksessasi

 

Lue lisää näköislehtimainonnasta tästä.

 

KMT 2020

Tilaa Meks-uutiskirje

Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.