Google-mainonta

Googlen mainosratkaisulla tavoitat yli 90% suomalaisista ja näyt silloin, kun potentiaaliset asiakkaasi etsivät sinua!

Tee tuloksellista mainontaa Googlessa!

Google-markkinointiratkaisut jakautuvat Meksillä kolmeen osioon: Google-hakusanamainonta, Google Display-mainonta ja Youtube-mainonta.

Hakusanamainonta tarkoittaa Googlen normaalihakua, johon kirjoitetaan hakusana ja tämän jälkeen Google tarjoaa eri vaihtoehtoja. Ylimmissä linkeissä lukee sana ”mainos”, nämä ovat mainoksia, joita Googlen hakusanamainonnalla teemme.

Google Display-mainonta tarkoittaa Google Display Networkia; tämä verkosto kattaa yli 2 miljoonaa verkkosivustoa ympäri maailman ja tavoittaa yli 90% internetin käyttäjistä; se on Display-mainontaa ja voidaan kohdentaa tarkasti valittuihin yleisöihin.

Youtube-mainonta toteutetaan Youtuben videoympäristössä. Vaihtoehtoina löytyy monia erilaisia markkinointiratkaisuja.

Kaikkia kampanjoita kohdennetaan aina mahdollisimman tarkasti, jotta viesti saadaan vietyä oikeille ihmisille oikeassa muodossa. Kohdennusvaihtoehtoja ovat esimerkiksi: ikä, sukupuoli, kiinnostunut rakentamisesta, alue (Tampere +50km). Kohdennustapoja on tuhansia erilaisia, ja meidän mainonnan ammattilaisemme asettavat ne käsin jokaiseen kampanjaan.

Kaikki Google-tekijämme ovat Google-sertifioituja.

70%

mobiilikäyttäjistä soittaa yrityksille suoraan mainoksista

2%

Googlen hakukoneen käyttäjistä siirtyy hakutulosten toiselle sivulle

yli 30

miljoonaa hakua päivittäin Googlen kautta Suomessa

Tuotehinnasto

Google Ads -hakusanamainonta Google Ads Display -mainontaGoogle Ads Youtube -mainonta
Alkaen 290 € kuukaudessa + mediabudjettiAlkaen 190€ kuukaudessa + mediabudjettiAlkaen 290 € kuukaudessa + mediabudjetti

Google Ads -mainosverkoston aineisto-ohjeet

Haluatko tarjouksen tai lisätietoja?

Googlen hakusanamainonnan avulla löydyt

”Googlen hakusanamainonta varmistaa näkyvyytesi silloin kuin potentiaaliset asiakkaasi etsivät sinua. Näkyessäsi yrityksellesi tärkeillä sanoilla Googlen hakutuloksissa varmistat, että olet mukana kilpailussa keräämässä mahdolliset asiakkaat verkkosivustollesi. Kun itse tarvitset jotain tuotetta tai palvelua, miten lähdet liikkeelle?”

Antti Hirvonen
Google- ja Facebook-mainonnan tuotepäällikkö

Jätä yhteystietosi ja viesti

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tilaa Meks-uutiskirje

Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.