Some-mainonta

Sosiaalisen median mainonta

Sosiaalisen median markkinointiratkaisut tarjoavat keinon viedä yrityksesi personoidun viestin oikealla kulmalla oikealle kohderyhmälle. Kanavat valitaan kampanjan mukaan. Meiltä saat kampanjat Facebookiin, Instagramiin ja LinkedIniin.

Sosiaalisen median markkinointiratkaisuilla voit esimerkiksi kumota oston esteitä, nostaa esiin kilpailuetuja sekä tehdä uudelleenmarkkinointia jo verkkosivuillasi käyneille käyttäjille.

Meiltä saat yksittäiset kampanjat sekä jatkuvat kokonaisuudet sosiaalisen median kanaviin. Asiakkaita meillä on pienestä parturista koko Suomessa myyviin verkkokauppoihin.

Näy tarkasti kohdennetulla kampanjallasi ja personoidulla viestillä asiakkaallesi siellä missä he liikkuvat!

Tavoita kohderyhmäsi sosiaalisessa mediassa

Facebook- ja Instagram-käyttäjiä on Suomessa tällä hetkellä yli 3,2 miljoonaa. Perusohje on, että alle 30-vuotiaat tavoittaa Instagramista ja sitä vanhemmat Facebookin kautta.

 

Tässä muutamia kohdennustapoja, joita on mahdollista käyttää:

  1. vanhemmat, joiden lapset ovat 8-12 vuotta
  2. jo verkkosivuillasi vierailleet käyttäjät
  3. kiinnostunut gluteenittomasta ruokavaliosta

 

Tapoja on tuhansia ja meidän asiantuntijamme etsivät oikeat kohderyhmät kampanjasi tavoitteiden mukaan.

LinkedInstä puhutaan ”yritysmaailman somena”. LinkedInillä tavoitat Suomessa jo yli miljoona ihmistä. Tehokas tapa LinkedIn-mainontaan on kohdentaa mainos tittelin mukaan. B2B-markkinointiin on hyvä valita jokin LinkedInin ratkaisuista.

Meks tuottaa tulosta

”Facebookissa kävijämäärät ja seuraajamäärät nousivat selvästi kampanjoiden aikana. Lisäksi kivijalkamyymälään saatiin sellaisia uusia asiakkaita, jotka eivät olleet aikaisemmin kuulleet yrityksestä ja sen tuotteista. Myös käyttöasteen nousua oli havaittavissa, sillä mainonnan avulla saatiin osa asiakkaista tekemään tilauksia verkkosivujen kautta.”
Jani Siintovaara, toimitusjohtaja, Kesämäen Leipomo
Lue lisää
”Somemainonnalla saavutettiin erinomainen huomioarvo, sillä mainoksen nähneistä käyttäjistä yli 11 % oli jollain tapaa reagoinut mainokseen. Google-mainonnan kampanjalla konversioprosentti oli 28,3 % – eli lähes joka kolmas verkkosivuvierailija teki jonkun toiminnon verkkosivustolla.”
Antti Inkinen, CEO, Viking Solutions Oy
Lue lisää
”Alueellisesti ja ajallisesti kohdennetun Facebook-kampanjan kautta Savon Jakelun verkkosivuilla kävi yli 500 työpaikoista kiinnostunutta. Kampanja tavoitti oikean kohderyhmän, herätti mielenkiintoa ja lisäsi Savon Jakelu Oy:n tunnettavuutta työnantajana. Saapuneista hakemuksista palkattiin työntekijöitä avoinna oleviin varhaisjakelun tehtäviin.”
Hanne Kortelainen, Jakelupäällikkö, Savon Jakelu Oy
Lue lisää