Digitaalinen ulkomainonta

Joko mainontasi näkyy siellä, missä ihmiset liikkuvat? Hyödynnä ulkomainonnan tarjoamat mahdollisuudet.

Mediatalo Keskisuomalaisen ulkomainosverkosto tavoittaa ulkona diginä enemmän kuin ikinä – valtakunnallisesti ja paikallisesti.

Ulkomainonta on ollut vahvassa kasvussa jo useita vuosia peräkkäin, eikä se ole mikään ihme, sillä ulkomainonta tarjoaa tällä hetkellä ainoan välineen mainontaan, jota kohderyhmä ei voi ohittaa. 

Ulkomainonta näkyy juuri siellä, missä ihmiset luonnollisesti liikkuvat: kaupunkien keskustoissa, kauppakeskuksissa, paikallisliikenteen busseissa ja liikenneasemilla. Tästä tuleekin ulkomainonnan englannin kielinen nimitys DOOH, eli digital-out-of-home advertising. 

Sen lisäksi, että digitaalinen ulkomainonta on edullista ja ympäristöystävällistä, on DOOHilla monia muitakin etuja mainostajan kannalta. 

Mainonnan sisältöä voi suunnitella tai muuttaa muun muassa vuorokaudenajan, kohderyhmän tai kampanja vaiheen mukaan nopeasti ja reaaliaikaisesti. Lisäksi hyvän tavoittavuuden lisäksi ulkomainontaan ei ole olemassa ad blockereita, eli mainoksia ei voi ohittaa. 

 Digitaalisen ulkomainonnan bruttotavoittavuus on suuri – Aidosti valtakunnallisella ulkomainosverkostolla tavoitetaan viikossa jopa 1,8 miljoona eri katsojaa.

 

Tutustu alta ulkomainosmedioihimme ja suunnittele DOOH-kampanjasi.

  1. Big One -ulkonäytöt  Tutustu
  2. Liikenneasemamedia Tutustu
  3. Bussimedia Tutustu
  4. Älykkäät ratkaisut Tutustu
  5. Suunnittele itse DOOH-kampanja Karttasovellus

Kampanjasuunnittelussa käytössäsi ovat digitaalisen ulkomainonnan asiantuntijamme ja  tuoreimmat tutkimustuloksemme.

Kysy tarjous valtakunnalliseen tai paikalliseen kampanjaan!

Ota yhteyttä myyntiin

Tilaa Meks-uutiskirje

Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen tietosuoja ja käyttöehdot.