Bussimedia

Tehokas bussimainonta koukuttaa. Hyödynnä Suomen tavoittavin bussiverkosto!

Kohdennettua mainontaa matkustajille

Bussimedia on valtakunnallinen ulkomainosmedia, jossa mainonta kohdentuu paikallis- ja pikavuoroliikenteen bussien matkustajille. Matkustajat kokevat mainonnan viihteellisenä ja informatiivisena ajanvietteenä bussimatkansa aikana. Näyttötaulut näkyvät viimeistä penkkiriviä myöten.

  • Pikavuoroliikenteen digitaalinen bussimedia tavoittaa viikossa lähes 200 000 bruttokontaktia.
  • Paikallisliikenteen digitaalinen bussimedia tavoittaa viikossa yli 2,1 miljoonaa bruttokontaktia.

Lähde: Joukkoliikenneviranomaiset

Bussimedialla tavoitetaan yli 110 miljoonaa matkustajaa vuodessa.

Paikallisliikenne

  • Lähes 40 kaupunkia ja paikkakuntaa
  • Noin 820 paikallisbussia ja 1300 näyttöä
  • Tavoittavuus viikossa noin 2,1 miljoonaa bruttokontaktia (Joukkoliikenneviranomaiset)
  • Keskimääräinen matkan kesto 15-20 minuuttia
  • Mainokset alkaen 10 sek.
  • 10 sekunnin mainoksella toistoja vähintään 15 krt/1h
  • Näytöt bussin etuosassa tai etu- ja keskiosassa
  • Mainosten automaatio tekoälyllä
  • Myös päivä- ja tuntikampanjat
  • Aineisto vaaka 16:9

Pikavuoroliikenne

  • Pikavuorolinjat Helsingistä Lappiin
  • Liikennöitsijät mm. Onnibus.com, Eskelisen Lapin Linjat, Korsisaari ja Pohjolan Liikenne
  • 155 bussia ja 370 näyttöä
  • Tavoittavuus viikossa lähes 200 000 bruttokontaktia (Joukkoliikenneviranomaiset)
  • Keskimääräinen matkan kesto 2,5 tuntia
  • Mainokset alkaen 10 sek.
  • 10 sekunnin mainoksella toistoja vähintään  6 krt / 1 h
  • Aineisto vaaka 16:9
  • Myös pidemmät brändivideot

Asiakastarinat

Kyösti Karhunen, Kaupallinen johtaja, Järvikylän Yrtit

"Bussimedia vastaa Järvikylän Yrttien markkinoinnin tavoitteeseen olla läsnä kuluttajan arjessa. Mainokset digitaalisilla näytöillä luovat ostoimpulsseja arjen hankintoihin otollisella hetkellä. Mediaympäristö on kohderyhmän tavoittamisen ja brändin lanseeraamisen kannalta optimaalinen."

Kyösti Karhunen, Kaupallinen johtaja, Järvikylän Yrtit

Lue lisää
Tommi Kareisto, Ravintolapäällikkö, Treffi Pub & Bistro

"Bussimainonta HSL:n busseissa oli meille uusi mainosmuoto. Oli hienoa kuulla asiakkailtamme, että he olivat nähneet mainoksemme busseissa. Pääsimme hienosti tavoitteeseemme – mainonta selkeästi aktivoi kohderyhmiämme ja saimme myös uusia asiakkaita. Tulemme käyttämään paikallisesti kohdennettua ja laajasti tavoittavaa mainosmuotoa jatkossakin."

Tommi Kareisto, Ravintolapäällikkö, Treffi Pub & Bistro

Lue lisää

Suunnittele oma ulkomainoskampanja helposti

Suunnittele digitaalinen ulkomainoskampanjasi helpon kampanjatyökalun avulla. Voit valita itse alueet, joilta haluat tavoittaa asiakkaat. Tavoita paikallisesti tai valtakunnallisesti jopa 2,5 miljoonaa suomalaista viikossa. Samalla näet tarkemmat hintatiedot kampanjastasi.

Suunnittele oma dooh-kampanja

Bussimedian aineisto-ohjeet

Uutta!
DOOH-viikkolaskurilla voit suunnitella oman viikkokampanjan tuntikohtaisesti haluamasi kellonaikojen mukaan.

Suunnittele oma tuntikohtainen viikkokampanja

 

Haluatko tarjouksen tai lisätietoja?

Tilaa uutiskirjeemme

Pysy ajan tasalla markkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi noin kerran kuukaudessa.