Bussimedia

Bussimainonta on tehokasta ja viihteellistä. Mainospaikka koukuttaa, koska matkustajat kokevat mainonnan viihteellisenä ajanvietteenä bussimatkansa aikana.

Kohdennettua mainontaa matkustajille

Bussimedia on valtakunnallinen ulkomainosmedia, jossa mainonta kohdentuu kaupunki- ja pikavuoroliikenteen bussien matkustajille.

Digitaalinen bussimainonta tavoittaa viikossa 739 000 eri matkustajaa
(Kantar TSN 12/2018).

Bussimedialla tavoitetaan yli 11 miljoonaa matkustajaa vuodessa.

Paikallinen

  • 20 kaupunkia
  • 146 paikallisbussia
  • Tavoittavuus 519 000 eri matkustajaa viikossa (TNS Kantar 12/2018)
  • Keskimääräinen matkan kesto 10-15 minuuttia
  • Mainokset alkaen 10 sek.
  • 10 sekunnin mainoksella toistoja vähintään 20 krt/1h
  • Pääkaupunkiseudulla lisäksi 50 tilataksia
  • Aineisto 16:9 ja 9:16

Valtakunnallinen

  • Pikavuorolinjat Helsingistä Lappiin
  • Liikennöitsijät mm. Onnibus ja Eskelinen
  • 60 bussia
  • Tavoittavuus 220 000 eri matkustajaa viikossa (TNS Kantar 12/2018)
  • Keskimääräinen matkan kesto 2,5 tuntia
  • Mainokset alkaen 10 sek.
  • 10 sekunnin mainoksella toistoja vähintään 10 krt / 1 h
  • Aineisto 16:9

Hinnasto

Katso tarkemmat hintatiedot dooh-kampanjatyökalun kautta

Dooh-kampanjatyökalu

Aineisto-ohjeet

Bussimedian aineisto-ohjeet

Suunnittele ulkomainoskampanja helposti

Suunnittele oma digitaalinen ulkomainoskampanja helpon kampanjatyökalun avulla ja tavoita paikallisesti tai valtakunnallisesti jopa 1,8 miljoonaa suomalaista viikossa.

Suunnittele oma dooh-kampanja

Haluatko tarjouksen tai lisätietoja?

Luo kanssamme mielikuvaa ja tee tulosta tavoittavilla digitaalisilla ulkomainoskampanjoilla

Ota yhteyttä ja kysy lisää.

Tuomas Ylevä
Ulkomainonnan kehitysjohtaja

Jätä yhteystietosi ja viesti

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tilaa Meks-uutiskirje

Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.