Digitaalinen kauppakeskusmedia tavoittaa ostopäätösten äärellä

Haluatko kauppakeskuksen parhaille mainospaikoille?

Digitaalinen kauppakeskusmedia tavoittaa viidessä kauppakeskuksessa asioivat. Optimaaliselle katselukorkeudelle ja parhaille mainospaikoille sijoitettuja yli 30 näyttävää digitaalista mainosnäyttöä käyttävät myös kauppakeskukset omassa mainonnassaan.  Mainos ostopäätösten äärellä aktivoi toimintaan.

Miksi kannattaa näkyä kauppakeskusmediassa

  1. Pitkäkestoinen – kauppakeskuksessa viivytään keskimäärin 58 minuuttia kerrallaan.
  2. Tavoittava – kauppakeskusmedia tavoittaa 375 000 eri kuluttajaa viikoittain.
  3. Tässä ja nyt – kauppakeskusmediat tavoittavat kuluttajat lähellä ostotapahtumaa.
  4. Paikallinen – kauppakeskuksissa käy keskimäärin 29% alueen asukkaista.

Digitaaliset kauppakeskusmediat

  • Kauppakeskus Iso Omena, Espoo
    136 000 eri kävijää viikossa
  • Kauppakeskus Myyrmanni, Vantaa
    106 000 eri kävijää viikossa
  • Kauppakeskus Trio, Lahti
    52 000 eri kävijää viikossa
  • Kauppakeskus Forum, Jyväskylä
    29 000 eri kävijää viikossa
  • Kauppakeskus IsoKristiina, Lappeenranta

tavoittavuus, TNS Kantar 12/2018, TNS Kantar 4/2016

Kohdenna, näy ja vaikuta ostopäätökseen

  • Kohderyhmän tavoittaminen alueellisesti ja ajallisesti
  • Viestisi huomataan kauppakeskusten parhailla paikoilla
  • Vaikuttava media tavoittaa asiakkaat ostopäätösten äärellä

Suunnittele ulkomainoskampanja helposti

Suunnittele oma digitaalinen ulkomainoskampanja helpon kampanjatyökalun avulla ja tavoita paikallisesti tai valtakunnallisesti jopa 1,8 miljoonaa suomalaista viikossa.

Suunnittele oma dooh-kampanja

Hinnasto

Kauppakeskus Bruttokontaktit (kk) 1 viikko 2 viikkoa 4 viikkoa
IsoOmena, Espoo 1 189 000 4 700 € 8 460 € 15 040 €
Myyrmanni, Vantaa 710 000 800 € 1 440 € 2 560 €
Trio, Lahti 499 000 550 € 990 € 1 760 €
Forum. Jyväskylä 475 000 700 € 1 260 € 2 240 €
IsoKristiina, Lappeenranta 262 000 700 € 1 260 € 2 240 €
IsoKarhu, Pori 266 000 700 € 1 260 € 2 240 €

Hintoihin lisätään voimassa oleva alv.

Kauppakeskusmedioiden aineisto-ohjeet

Haluatko tarjouksen tai lisätietoja?

Luo kanssamme mielikuvaa ja tee tulosta tavoittavilla digitaalisilla ulkomainoskampanjoilla

Ota yhteyttä ja kysy lisää.

Tuomas Ylevä
Ulkomainonnan kehitysjohtaja

Jätä yhteystietosi ja viesti

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tilaa Meks-uutiskirje

Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.