Liikenneasemamedia Neste - yli 10 miljoonaa silmäparia kuukaudessa

Nestemedian diginäytöillä kiinnität huomion

Neste-medialla tavoitat autoilevat suomalaiset. Poikkeuksellisen pitkän tavoittavuusajan ansiosta mainoksen huomioarvo on Neste-Mediassa korkea.

  • Noin 250 Neste-asemaa
  • Yli 1200 optimaalisesti sijoitettua digitaalista näyttöä
  • Viikossa 1,2 miljoonaa eri kävijää
  • Ohittamaton mainospaikka
  • Tavoittaa yli 40% kaikista suomalaisista kuukaudessa
  • Jakamaton huomio mainoksellesi tankkauksen ajan, noin 2,5 minuuttia
  • Alueellisesti ja ajallisesti kohdennettua mainontaa edullisin kontaktihinnoin
  • Mainoksen toistomäärä tunnissa vähintään 20 kertaa / diginäyttö
  • Yleisin mainoksen kesto 10 sekuntia.

n. 250

Neste-liikenneasemaa

1 002 000

tavoitettua kuluttajaa viikossa

1 200+

digitaalista näyttöä

Digitaalisella ulkomainonnalla saavutat yli 30 prosentin huomioarvon perinteiseen ulkomainontaan verrattuna.

Kohdennettu digitaalinen ulkomainonta tavoittaa - tiesitkö tämän?

Liikenneaseman mediaympäristö  tavoittaa erityisen hyvin miehet ja nuoret aikuiset! Esimerkiksi viikoittain liikenneasemalla asioivista 63 % on miehiä ja  39 % on alle 30-vuotiaita.

( Kantar 2022)

Suunnittele ulkomainoskampanja helposti

Suunnittele oma digitaalinen ulkomainoskampanja helpon kampanjatyökalun avulla. Tavoita paikallisesti tai valtakunnallisesti jopa 1,3 miljoonaa suomalaista viikossa.

Dooh-kampanjatyökalu

Etsitkö apua aineiston tuottamiseen liikenneasemien näytöille?

Liikenneasemamedioiden aineisto-ohjeet

Haluatko tarjouksen tai lisätietoja?

Tilaa uutiskirjeemme

Pysy ajan tasalla markkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi noin kerran kuukaudessa.