Mediatalo Keskisuomalainen syventää yhteistyötä Googlen kanssa

Mediatalo Keskisuomalainen siirtyi kesällä käyttämään Google Ad Manageria

Se on käytössä nyt konsernin yli viidessäkymmenessä verkkopalvelussa, kuten Helsingin Uutisten, Vantaan Sanomien, Länsiväylän, Etelä-Suomen Sanomien, Keskisuomalaisen ja Savon Sanomien verkkosivuilla. Samalla Mediatalo Keskisuomalainen otti käyttöön Googlen ohjelmallisen verkoston.

Google vaikutti meidän tarpeisiimme sopivimmalta tuotteelta, koska haluamme olla digitaalisen mainonnan kehityksen kärjessä, toteaa Mediatalo Keskisuomalaisen digijohtaja Kirsi Hakaniemi. Google on suuri globaali peluri ja haastaja, joka osaltaan on aiheuttanut murroksen median ansaintamalleihin. Haluamme hyödyntää Googlen tuotteita meille järkevällä tavalla, jatkaa Hakaniemi.

Mediatalo Keskisuomalaisella on ollut myynnin tuotesalkussa jo useita vuosia Google Ads -mainonta, jota tarjotaan palveluna kaikille yritysasiakkaille.

Autamme yritysasiakkaitamme digitalisoimaan markkinointia asiantuntijatiimimme voimin myös Googlen tuotteiden osalta, sanoo Hakaniemi.

On hienoa että Mediatalo Keskisuomalainen on ottanut Googlen Ad Managerin käyttöönsä. Toivomme että sen, samoin kuin muiden Googlen työkalujen, avulla Mediatalo Keskisuomalainen voi entistä paremmin auttaa omia asiakkaitaan kasvamaan. Samalla tavoin meidän oma tavoitteemme Googlella on auttaa suomalaisia yrityksiä menestymään, sanoo Googlen Maajohtaja Antti Järvinen.

Lisätietoja:
Kirsi Hakaniemi
digitaalisen liiketoiminnan johtaja, Mediatalo Keskisuomalainen
kirsi.hakaniemi@media.fi
p. 050 4060467

Tilaa Meks-uutiskirje

Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen tietosuoja ja käyttöehdot.