Mediatalo Keskisuomalainen tavoittaa verkossa jo yli 2,8 miljoonaa suomalaista

Tavoitamme verkossa jo yli 2,8 miljoonaa suomalaista

Mediatalo Keskisuomalaisen verkkopalvelut tavoittivat toukokuussa 2019 yli 2,8 miljoonaa suomalaista. Vuodentakaiseen verrattuna Mediatalo Keskisuomalaisen kuukausitavoittavuus verkossa on kasvanut yli 500 000 suomalaisella. Kuukausitavoittavuus toukokuussa oli lähes neljänneksen suurempi kuin toukokuussa 2018 (kasvua + 23 %).

Yhtenä kasvun kärkenä on ollut esimerkiksi Helsingin Uutiset, joka tavoitti toukokuussa yli 1,1 miljoonaa suomalaista. Se on 280 000 suomalaista enemmän kuin toukokuussa 2018 (+ 33 %). 

– Näkyvyytemme verkossa on kasvanut ilahduttavalla nopeudella. Verkkopalvelujamme käyttää huomattavan suuri joukko suomalaisia lukijoita eri puolilla maata. Tämä antaa mainostajillemme entistäkin laajemman ja paikallisesti tehokkaan kanavan tavoittaa suomalaiset, sanoo Mediatalo Keskisuomalaisen digitaalisen liiketoiminnan johtaja Kirsi Hakaniemi.

Huhtikuusta toukokuuhun Mediatalo Keskisuomalaisen verkkopalveluiden kuukausitavoittavuus kasvoi 212 000 suomalaisella. Toukokuussa kasvua vauhditti Kaakon Viestinnän ja ESV-Paikallismedioiden yrityskauppa, joka julkistettiin huhtikuussa.

Kuukausitavoittavuudella mitattuna Mediatalo Keskisuomalaisen verkkopalvelut tavoittivat toukokuussa jo 60,9 % suomalaisista internetin käyttäjistä.

 

 

Lähde: FIAM – comScore MMX MP, toukokuu 2019.”

 

 

 

Tilaa Meks-uutiskirje

Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.