Mediatalo Keskisuomalaisen mediamyyntiin B2B Insight Manager

Mediatalo Keskisuomalainen vahvistaa B2B-asiakkaiden kokonaisvaltaista palvelemista ja mm. asiakkaiden mediaratkaisujen rikastuttamista datalla nimittämällä KTM Tanja Herranen Keskisuomalainen Oyj:n mediamyynnin yksikköön B2B Insight Manageriksi.

Datan ja analytiikan hyödyntäminen on toimiala- ja trendiseurannan lisäksi luonteva osa asiakastyötä ja nimityksen myötä dataan perustuva asiakasymmärrys on vahvasti läsnä myös asiakkaalle sopivimman mediapaketin löytämiseksi sekä kohderyhmän tavoittamiseksi.

Tanja Herranen aloittaa uudessa tehtävässään 1.10.2020.

 

Tilaa uutiskirjeemme

Pysy ajan tasalla markkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi noin kerran kuukaudessa.