Mediatalo Keskisuomalaisen mediamyyntiin B2B Insight Manager

Mediatalo Keskisuomalainen vahvistaa B2B-asiakkaiden kokonaisvaltaista palvelemista ja mm. asiakkaiden mediaratkaisujen rikastuttamista datalla nimittämällä KTM Tanja Herranen Keskisuomalainen Oyj:n mediamyynnin yksikköön B2B Insight Manageriksi.

Datan ja analytiikan hyödyntäminen on toimiala- ja trendiseurannan lisäksi luonteva osa asiakastyötä ja nimityksen myötä dataan perustuva asiakasymmärrys on vahvasti läsnä myös asiakkaalle sopivimman mediapaketin löytämiseksi sekä kohderyhmän tavoittamiseksi.

Tanja Herranen aloittaa uudessa tehtävässään 1.10.2020.

 

Tilaa Meks-uutiskirje

Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen tietosuoja ja käyttöehdot.