Sisältömarkkinointi

Tehokas mainonnan muoto, luonnollisena osana median uutisvirtaa digissä, printissä tai molemmissa!

 

Sisältömarkkinointi jättää positiivisen muistijäljen

Määrittele tavoitteesi, toteutamme ammattitaidolla kohderymääsi aidosti kiinnostavan toimituksellisen sisällön, jonka parissa lukija viihtyy.

Miksi Meks-sisältömarkkinointi?

  • Käytössäsi tunnetut uutismediat
  • Valmis yleisö artikkeleille
  • Laadukasta sisällöntuottamista vankalla ammattitaidolla
  • Sisältömarkkinoinnin keinoin tavoitat kohderyhmäsi monikanavaisesti natiivimainonnalla verkkosivuillamme, advertoriaalilla lehdissämme ja julkaisuilla omissa kanavissasi
  • Kampanjan jälkeen raportti sekä analyysi artikkelin tehosta

 

Vinkki; kasvata kampanjan tehoa yhdistämällä  sisältömarkkinointiin printti- sekä dispaly-mainontaa artikkelin julkaisuajankohtana.

 

 

Referenssejä

Nina Hyvärinen, myymäläpäällikkö, Nina & Henri

”Tämä oli meille täysin uusi keino markkinoida ja yllätyin itse erittäin positiivisesti siitä, miten paljon saimme artikkelilla näkyvyyttä. Tavoitimme uusia asiakkaita ja saimme ilmoittautumisia muoti-iltaan henkilöiltä, joita emme olisi omilla kanavillamme tavoittaneet. "

Nina Hyvärinen, myymäläpäällikkö, Nina & Henri

Lue lisää
Aaretti Sipilä, toimitusjohtaja, Kylmäkärki Oy

”Huomasimme, että mm. kampanjan ansiosta ilmalämpöpumppujen myynti kääntyi selvään kasvuun. Varovaisesti arvioiden myynti tuplaantui. Sama kasvu näyttäisi jatkuvan edelleen.”

Aaretti Sipilä, toimitusjohtaja, Kylmäkärki Oy

Lue lisää

Haluatko tarjouksen tai lisätietoja?

Tee vaikutus sisältömarkkinoinnilla

”Tuottamalla hyödyllistä, helposti lähestyttävää tai viihdyttävää sisältöä palvelet asiakasta ja olet hänen mielessään ostopäätöksen hetkellä ja vielä sen jälkeenkin. Kauttamme saat laadukkaasti tuotetut sisällöt kaikenlaisiin kanaviin.”

Milla Kahelin
Sisältömarkkinoinnin tuotepäällikkö

Jätä yhteystietosi ja viesti

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tilaa Meks-uutiskirje

Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.