Poikkeusaikataulut

Uutismediassa paikallisuus on mainostajalle ohittamaton arvo, sillä 85 prosenttia lukijoistamme suosii paikallisia liikkeitä ja palveluita. Mediakonserni Keskisuomalaisella on 90 aidosti paikallista uutismediaa, joilla tavoitat loppuvuoden juhlapyhiin valmistautuvat suomalaiset.  Printti- ja digilehtemme ovat taktisia medioita, joissa mainoksesi näkyy uskottavissa ja luotettavissa paikallisesti vahvoissa uutismedioissa, jotka tutkitusti aktivoivat kuluttajaa ja luovat kysyntää.

Taattu tavoittavuus painettuna ja diginä

Uutismediaa luetaan! Sanoma- ja kaupunkilehdet ovat vahvoja ja monipuolisesti tavoittavia medioita – painettuna ja diginä. Kansallisen mediatutkimuksen 2023 (KMT 2023) mukaan suomalaisista lähes jokainen, 91 %, lukee sanoma-, kaupunki- tai iltapäivälehtiä viikoittain eri lukuvälineillä. Painettuna niitä lukee viikoittain 57 % ja digitaalisena 78 % vastaajista.
Mediakonserni Keskisuomalaisen uutismedioilla sinulla on mahdollisuus tavoittaa viikossa 2,2 miljoonaa lukijaa.

Tavoitat helposti eri-ikäisiä

Vahvojen alueellisten uutismedioidemme painetut- ja digilehdet täydentävät hyvin toisiaan ja tavoitat kattavasti eri-ikäisiä lukijoita. Digilehdessä tavoitat kuluttajat helposti tutussa ja luotettavassa verkkoympäristössä, jossa mainokseksi on osa paikallista, lukijalle tuttua uutisvirtaa. Kun otat printin kumppaniksi paikallisen digin, voit lisätä  tavoittavuuttasi  40 %. Kännykässä kulkee kätevästi mukana myös digilehti mainoksineen!

Tavoitat mainontaan positiivisesti suhtautuvia

Eri mediaryhmistä printtimainontaan suhtaudutaan myönteisimmin. Mainontaan painetussa sanomalehdessä suhtautuu positiivisesti 77 % sekä  kaupunki- ja ilmaisjakelulehtiin 83 % vastaajista. Uutismediassa mainokset mainokset ovat lukijoiden odottamia ja ne koetaan osaksi lehden sisältöä. Myönteinen suhtautuminen mainontaan lisää mainoksesi huomioarvoa.

Aktivoit ja luot kysyntää – kauppa on tutkitusti paikallista

Uutismediat tutkitusti aktivoivat kuluttajaa ja luovat kysyntää.  Sanomalehdistä tietoa ostopaikan valintaan ja ostopäätöksen tueksi saa 58 % lukijoista ja 61 % saa ideoita arjen hankintoihin, ostoksille lähtemiseen sekä erilaisiin vapaa-ajan aktiviteetteihin. Kauppa on paikallista, kuten lukijammekin! Tutkimuksen mukaan 85 % lukijoista suosii paikallisia liikkeitä ja palveluita. Kun haluat tavoittaa läheltä, suosi paikallisia uutismedioita.

Luotettava mediaympäristö heijastuu positiivisesti brändiin

Sanomalehdessä viestit tutkitusti luotettavassa mediaympäristössä, se heijastuu positiivisesti brändiisi. KMT 2023  tutkimuksen mukaan, sanomalehdistä saadaan luotettavaa tietoa   kotimaan ja maailman tapahtumista. Vastaajista 89 % on sitä mieltä, että sanomalehdet kokoavat yhteen tärkeimmät uutiset ja puheenaiheet. Lisäksi 92 % vastaajista kokee sanomalehden paikallisten asioiden ja tapahtumien tiedonlähteeksi. Uutismedia ja paikallisuus ovat mainostajalle vahva yhdistelmä!

Varaa juhlapyhien näkyvyys ajoissa!

Olipa tarpeesi valtakunnallinen tai alueellinen, autamme löytämään tavoitteisiisi sopivat markkinointiratkaisut. Uutismediaverkostollamme tavoitat suomalaiset! Huomioi kuitenkin, että  juhlapyhät saattavat vaikuttaa joidenkin lehtiemme julkaisupäiviin ja aineistoaikatauluihin. Kysy tarjous juhlapyhien mainontaan heti, sillä parhaat paikat vartaan ajoissa!

Saat meiltä printti- ja diginäkyvyyden valitsemiisi medioihin ja kaikki markkinoinnin palvelut ketterästi yhdellä kontaktilla. Teemme tarjouksen ripeästi!

Tutustu Mediakonserni Keskisuomalaisen sanoma- ja kaupunkilehtien juhlapyhien 2024 ilmestymispäiviin ja aineistoaikatauluihin alta

Loppiainen 2024   Pääsiäinen 2024

Kyllä kiitos, haluan tavoittaa uutismedioittenne lukijat!