Power satsaa isosti esportsiin yhdessä KOVA Esportsin ja Mediatalo Keskisuomalaisen kanssa

 

Yksi Pohjoismaiden suurimmista elektroniikkaketjuista Power on aloittanut strategisen yhteistyön KOVA Esportsin taustalla vaikuttavan Esports media solutions Oy:n kanssa. Esports media solutions Oy:n osaomistaja Mediatalo Keskisuomalainen on myös tiiviisti yhteistyössä mukana.

Powerin markkinointipäällikkö Perttu Partanen näkee yhteistyössä paljon mahdollisuuksia ja potentiaalia.

On hienoa päästä tekemään yhteistyötä KOVA Esportsin kanssa, jolla on kunnianhimoiset tavoitteet ja potentiaalia nousta huipulle myös Suomen ulkopuolella. Esports ja pelaaminen yleisesti ovat meille kiinnostavia ja tärkeitä osa-alueita pelaamisen nopean kasvun vuoksi. Esimerkiksi 18-29-vuotiaiden miesten ikäluokassa e-urheilu on jo noussut kiinnostavimmaksi lajiksi Suomessa. Olemme panostaneet pelaamiseen viime vuosina paljon, muun muassa tuomalla markkinoille omia pelaamiseen suunnattuja tuotemerkkejä, Partanen kertoo.

KOVA Esportsin ja Power Finland Oy:n yhdessä toteuttamiin kampanjoihin on myös suunniteltu jo yhdessä Mediatalo Keskisuomalaisen kanssa kokonaisvaltaista medioiden hyödyntämistä. Mediatalo Keskisuomalaisen konsernijohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi on erityisen tyytyväinen kumppanuuden syventymiseen sekä Esports Media Solutions Oy:n että Power Finland Oy:n kanssa.

Mediamme tavoittavat päivittäin yli 2,8 miljoonaa suomalaista. Meillä on kunnianhimoisia tavoitteita, ja sen vuoksi kehitämme palveluitamme jatkuvasti vastaamaan asiakkaidemme tarpeita entistä paremmin. Nuorten tavoittaminen ja erityisesti heihin vaikuttaminen on asia, jonka kanssa monet yritykset painivat. Nyt meillä on tarjota esports-ratkaisujen kautta hyvin mielenkiintoisia uusia mahdollisuuksia yrityksille, Kangaskorpi sanoo.

Esports Media Solutions Oy:n edustaja Antti Hirvonen toteaa olevansa tyytyväinen yhteistyökumppanuuteen:

Tavoitteenamme on luoda uudet standardit sille, miten urheilumarkkinointia tehdään. Kumppanuutemme Power Finland Oy:n kanssa on meille ensimmäisiä merkittäviä askeleita tämän tavoitteen saavuttamisessa. Uskomme vahvasti omaan tapaamme tehdä asioita ja on mahtavaa, että Power Finland Oy:n ja meidän visiomme Esportsin kaupallisen potentiaalin hyödyntämisestä kohtasivat. Uskon, että jos tähän mennessä olemme menneet kovaa eteenpäin, niin tämän yhteistyökumppanuuden avulla vauhti kovenee entisestään, Hirvonen sanoo.

 

Tilaa Meks-uutiskirje

Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.