FordStore Lahden lanseeraus ylitti odotukset

FordStore Lahden lanseerauksessa hyödynnettiin sisältömarkkinointia sekä perinteisiä mediaratkaisuja lehdessä, verkossa ja radiossa monipuolisesti.

Kampanja aloitettiin heinäkuussa 2017, jolloin lanseerattiin nimi sekä viestittiin liikkeen uudesta sijainnista. Katso videolta millaisia tuloksia avajaisviikonlopulle huipentuva markkinointi sai aikaiseksi.

Lue lisää referenssejä

Katso kaikki >
10.04.24

Paikallisliikenteen bussimainonta tavoitti opiskelijat ja kasvatti asiakaskuntaa

LUe lisää
21.03.24

Kohdennettu bussimainonta täytti Yeppo & Soonsoon tavoitteet

LUe lisää
20.03.24

O.K. Auto Kouvola vahvistaa
Toyotan vetovoimaa välisivumainoksilla

LUe lisää
19.03.24

Näkemyksellinen kumppani tukee mainostajan matkaa asiakkaan luokse

LUe lisää