Puuilon kampanja Neste-mediassa lisäsi liikennettä myymälöissä

Tarve

Puuilo haki kasvua myyntiin ja valtakunnallista näkyvyyttä 23 tavaratalon paikallisen printti- ja radiomainonnan tueksi.

Ratkaisu

Valtakunnallisessa Neste-mediassa toteutettiin kolmen kuukauden ulkomainoskampanja, jossa Puuilo näkyi digitaalisilla mainosnäytöillä viikoittain. Mainosspotteihin sijoitettiin myös taktista tuotemainontaa.

Tulos

Kampanja-aikana asiakasliikenne liikkeissä lisääntyi valtakunnallisesti ja myynti oli selkeästi nousujohteista.

Puuilon markkinointijohtaja Lauri Tuomaala kuvaa kampanjan onnistumista seuraavasti:

Ajattelimme valtakunnallisen ja kuluttajaa lähellä olevan Neste-median tavoittavan kohderyhmäämme sopivat autoilla liikkuvat kuluttajat. Myyntimme kasvoi kampanja-aikana voimakkaasti ja saimme asiakkailtamme positiivista palautetta mainoksistamme.

Mainoksemme tavoittivat kohderyhmän ja lisääntynyt asiakasvirta kertoi mainosten hyvästä huomiarvosta. Kampanjan onnistuminen vakuutti meidät Neste-median toimivuudesta.

Puuilon myymälöiden määrän kasvaessa edelleen, tulee kuluttajia lähellä oleva digitaalinen ulkomainonta Neste-mediassa  olemaan jatkossakin osa kohdennettua valtakunnallista  mainoskampanjaamme.

”Mainoksemme tavoittivat kohderyhmän ja lisääntynyt asiakasvirta kertoi mainosten hyvästä huomiarvosta. Kampanjan onnistuminen vakuutti meidät Neste-median toimivuudesta.”

Lauri Tuomaala
Markkinointijohtaja
Puuilo Oy

Faktat

Puuilo on perustettu vuonna 1982 ja yhtiö on yksi johtavista tarjoustavarataloketjuista Suomessa.

Vahvasti kasvavalla yhtiöllä on tällä hetkellä 23 myymälää ympäri Suomen sekä verkkokauppa.

Tuotevalikoima sisältää rakennustarvikkeet, työkalut, autotarvikkeet, puutarhatarvikkeet, lemmikkiruoat ja -tarvikkeet sekä taloustavarat.

Puuilo palvelee erityisesti tee-se-itse asiakkaita sekä yrityksiä.

Yhtiö tunnetaan aina edullisista hinnoistaan sekä laajasta tuotevalikoimastaan.

Henkilökunta n. 340 kokoaikaisiksi muutettuna

Liikevaihto n. 115 miljoonaa euroa.

Tilaa Meks-uutiskirje

Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.