SSM:n kautta jaettavan kuvaston vaikutus myyntiin on välitön

Kultajousi on osa Pohjoismaiden suurinta kello- ja korualan vähittäiskauppaketjua, jolla on myymälöitä kaikkiaan reilut 280, Suomessa 82.

Tarve:

Suomessa on kaikkiaan noin reilut 600 kultakauppa. Ketjuna Kultajousen kanssa kamppailee muun muassa Timanttiset, mutta lisäksi on myös suuri määrä pienempiä kultaseppien perustamia perinteisiä liikkeitä.

Ratkaisu:

Kultajousen päämediaksi muodostui 6-8 kertaa vuodessa jaettava kuvasto. Kuvastoa jaetaan osoitteettomana kotitalouksiin. Muitakin kanavia käytetään, mutta suoramainonta mediana on ylitse muiden.

Kultajousi käyttää lisäksi mm. kanta-asiakasmarkkinointia, sanomalehti- ja aikakausilehtimainontaa, radiota ja televisiota sekä digitaalista mainontaa SOME mukaan lukien.

Tulos:

Kuvasto on Kultajousen markkinoinnin kivijalka, jossa on hyvä ROI ja teho. Suomen Suoramainonta on toiminut kumppanina hyvin mm. toimivien prosessien ja tehokkaan kontrollin vuoksi.

 

 

” Kuvaston vaikutus myyntiin on välitön, sen teho on ylitse kaikkien muiden. Kuvasto on markkinointimme kivijalka, jossa on hyvä ROI ja teho. SSM toimii hyvin. Heillä on hyvät prosessit ja tehokas kontrolli.”

Tomas Nyberg
markkinointijohtaja
Kultajousi Oy

Tilaa Meks-uutiskirje

Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.