Kuopion RTV otti kohderyhmän haltuun digitaalisella ulkomainonnalla – kampanja onnistui yli odotusten

Olemme äärimmäisen tyytyväisiä kampanjaan – tuoteryhmän myynti kasvoi 200 prosenttia! Huomioarvotutkimus osoitti, että digitaalinen ulkomainonta tavoitti selkeästi halutun kohderyhmän.

Mediakumppanimme laaja ajantasainen osaaminen, toimialaymmärrys, halu jakaa tietoa sekä kyky ymmärtää asiakkaan näkökulmaa ovat mahdollistaneet, että pystymme itse keskittymään perusliiketoimintaamme.

Olen erittäin tyytyväinen palveluun, tarjottuihin ratkaisuihin sekä tuloksiin. Jatkamme yhteistyötä myös tulevaisuudessa.

Jouko Tarvonen, aluejohtaja
RTV-yhtymä

 

RTV-Yhtymä on Suomen johtava yksityisessä omistuksessa oleva maali- ja pintamateriaalituotteiden erikoisliike. Savossa, Kuopion alueella jo 65 vuotta toimineella myymällä on sitoutunut asiakaskunta.


Tarve

Kuopion myymälällä oli tarve asiakaskunnan laajentamiseen ja tunnettuutta haluttiin kasvattaa erityisesti nuorten aikuisten keskuudessa. Keskeinen tavoite oli myynnin kasvattaminen tarjoustuotteilla.


Toteutus

Kampanjan mediavalinnassa yhdistyi massojen ja nuorten aikuisten tavoittaminen. Toteutettiin kuukauden mittainen kampanja loka-marraskuussa,  kahdella eri tarjouspainotteisella aineistolla digitaalisissa ulkomainosmedioissa Kuopion paikallisbusseissa, Neste liikenneasemilla ja Big One -medioissaTarjoustuototteet valittiin vuodenaikaan sopivista tuoteryhmistä, sisärakentamisesta ja remontoinnista.

– Olemme saaneet Savon Median asiantuntijoista markkinoinnin luottokumppanit, joilla on aito palo auttaa meitä saavuttamaan liiketoimintatavoitteemme. Tässäkin löytyi heti asiantuntemus kohderyhmän tavoittamiseen, kiittelee Tarvonen Savon Median asiakkuuspäällikkö Mervi Hakkaraista ja digituote- ja myyntipäällikkö Juuso Ollikaista.

 

Tutkimustulokset kampanjan onnistumisesta erinomaiset

Asiakkaan tarve tunnettuuden kasvattamiseen nuorten aikuisten tavoittamiseen toteutui tutkitusti.
Tavoite myynnin kasvattamisesta onnistui, kampanjassa olleiden tuoteryhmien myynti kasvoi 200 prosentilla.

Kampanja-aika 25.10. – 21.11.2021
Aineistot Kaksi erilaista still-aineistoa

  1.  Huomioarvo 28 %
  2. Huomioarvo alle 35 vuotiaissa 39 %
  3. Myönteinen vaikutus mielikuvaan mainostajasta 52 %
  4. Lisäsi kiinnostusta mainostajaa kohtaan 40 %

 

Suunnittele oma digitaalinen ulkomainoskampanja karttasovelluksella.

Kokeile heti!

Kiinnostuitko kampanjasta? Paikalliset asiantuntijat palveluksessasi!

Ota yhteyttä

Kaikki nämä mainontaratkaisut saat meiltä:

Printtimainonta

Digitaalinen mainonta

Digitaalinen ulkomainonta

 

Tilaa uutiskirjeemme

Pysy ajan tasalla markkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi noin kerran kuukaudessa.