Stoori-blogipalvelu laajennetaan valtakunnalliseksi palveluksi

Stoori on blogi- ja yhteisöpalvelu, joka toimii osoitteessa stoori.fi. Palvelu on käyttäjille ilmainen ja se toimii PC-, tablet- ja mobiili laitteilla. Palvelun käyttäjäryhmä on pääasiassa ”nuoria aikuisia naisia”, myös Stoori bloggarit tulevat samaisesta ikäryhmästä. Bloggarit kirjoittavat eri aihepiireistä, kuten muoti, opiskelu, hyvinvointi, sisustaminen, käsityöt, kokkaus, talous ja äitiys.

Stoorilla tehdään asiakkaille sisältömarkkinointia. Stoorin bloggaajat voivat tuottaa asiakkaalle sisältöä, tekstiä sekä kuvia. Sisältökirjoitus (eli postaus) näkyy Stoorissa ja lisäksi sitä voidaan nostaa some-medioihin esim. Facebookiin, jossa se voidaan kohdistaa tarkasti halutulle kohderyhmälle. Lisäksi Stoori-palvelussa on tarjolla runsas määrä erilaisia display-mainospaikkoja. Stoorilla tavoitetaan nuorekkaat aikuiset naiset valtakunnallisesti.

Medioillamme on myyntisalkussa myös natiivimainokset ja sisältömarkkinointi-tuotteet. Stoori tulee näiden rinnalle ja on asiakkaalle hiukan edullisempi vaihtoehto, tosin ilman näkyvyyttä median verkkosivuilla. Stoorissa mainoksen (kaupallinen yhteistyö) näkyvyys on itse Stoori-palvelun sivulla ja kohdennetuilla nostoilla some-kanavissa. Stoori soveltuu hyvin myös asiakkaille, jotka haluavat bloggaajan kirjoittamaan vuoden aikana suuremman määrän postauksia.

Stoori-blogipalvelun markkinointi alkoi valtakunnallisesti konsernimme medioissa maanantaina 2.10.2017. Voit törmätä myös Stoorin kohdennettuun some-kampanjaan (Facebook ja Instagram) Savossa, Päijät-Hämeessä ja pääkaupunkiseudulla sekä Tampereella, Turussa, Seinäjoella, Imatralla ja Lappeenrannassa.

Stoori on suosittu palvelu Jyväskylässä ja Keski-Suomessa, jossa palvelu lanseerattiin reilu vuosi sitten. Nyt palvelu laajennetaan myös muille alueille. Lanseerauksen tavoitteena on saada lisää kävijöitä palveluun konsernimme eri alueilta ja valtakunnallisesti. Tavoitteena on myös löytää hyviä bloggaajia eri paikkakunnilta, näin voimme tarjota asiakkaille sisältömarkkinoinnin tekijöitä sekä alustan.

Lisätietoja:

Timo Vilpponen
myyntijohtaja
Sanomalehti Keskisuomalainen
Puhelin 040 5519240
timo.vilpponen@keskisuomalainen.fi