Suunnittele oma dooh-kampanjasi

Karttasovellus avuksi kampanjasuunnitteluun

”Karttasovellus on kätevä työkalu kampanjasuunnitteluun ja ensimmäinen askel onnistuneeseen dooh-kampanjaan”, toteaa Esa Digitalin toimitusjohtaja ja Outdoor Finland – Suomen Ulkomainonnan liiton hallituksen jäsen Esa Rimpiläinen.  Sovelluksesta löytyvät kaikki Mediatalo Keskisuomalaisen digitaaliset ulkomainosnäytöt ja sen avulla suunnittelet  helposti oman dooh-kampanjasi. Valitsemalla median, alueen tai alueet ja kampanja-ajan saat helposti ja nopeasti bruttohinnan lisäksi nettokontaktit alueittain. Mediaa klikkaamalla pääset havainnekuvin tutustumaan valitsemaasi mediaan.

Helppoa ja selkeää

Sovelluksesta lähetät yhdellä painalluksella tarjouspyynnön digitaalisen ulkomainonnan asiantuntijoillemme, jotka ovat sinuun yhteydessä ja edelleen suunnittelevat kanssasi kampanjan, jolla optimoit maksimaalisen tavoittavuuden ja onnistumisen. ”Karttatyökalu havainnollistaa hyvin kattavan ulkomainostarjoamamme koko maassa. Ulkomainosmedioidemme avulla voit kohdistaa kampanjasi paikallisesti tai valtakunnallisesti sekä ajallisesti”,  sanoo Mediatalo Keskisuomalaisen ulkomainonnan kehitysjohtaja Tuomas Ylevä.

Mediatalo Keskisuomalaisen digitaalinen ulkomainonta tavoittaa tutkitusti 1,8 miljoonaa suomalaista viikossa.  Tutustu rohkeasti erilaisiin digitaalisen ulkomainonnan mediaratkaisuihin ja tavoita ostovoimaiset kuluttajat.

Tutustu heti ja suunnittele oma dooh-kampanjasi

Luo mielikuvaa – tee tulosta. Siellä, missä ihmiset liikkuvat.

Lisätietoja:  Kehitysjohtaja Tuomas Ylevä  p. 040 170 6676

Tilaa Meks-uutiskirje

Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista.

Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.