Vapun aikataulut 8.3.2022 Aidosti paikalliset kaupunki- ja sanomalehtemme ovat taktisia medioita, joilla tavoitat lukijamme. Mainoksesi näkyy uskottavassa ja luotettavassa, paikallisesti vahvassa uutismediassa. Sanoma- ja kaupunkilehdet ovat vahvoja ja monipuolisesti tavoittavia medioita Kansallisen mediatutkimuksen mukaan suomalaisista 95 % lukee sanoma-, kaupunki- tai iltapäivälehtiä viikoittain eri lukuvälineillä. Painettuna niitä lukee viikoittain 77 % ja digitaalisena 80 % vastaajista. Mainontaan printtimediassa suhtaudutaan positiivisesti Eri mediaryhmistä printtimainontaan suhtaudutaan myönteisimmin. Mainontaan painetussa sanomalehdessä suhtautui positiivisesti 61 % sekä ilmaisjakelu- ja noutopistelehdissä 70 % vastaajista. Printtimainonta luo kysyntää – kauppa on paikallista Printtimedia aktivoi kuluttajaa ja luo kysyntää. Tietoa ostopaikan valintaan ja ostopäätöksen tueksi saa 59 % lukijoista ja 61 % saa ideoita arjen hankintoihin, ostoksille lähtemiseen sekä erilaisiin vapaa-ajan aktiviteetteihin. Tutkimuksen mukaan 85 % lukijoista suosii paikallisia liikkeitä ja palveluita. Tavoita vapunviettäjät! Vaikuta medioillamme valtakunnallisesti tai kohdenna alueellisesti – 94 sanoma- ja kaupunkilehdellämme tavoitat suomalaiset. Huomioi kuitenkin, että vappu saattaa vaikuttaa joidenkin lehtiemme julkaisupäiviin ja aineistoaikatauluihin. Tässä kootusti Mediatalo Keskisuomalaisen kaupunki- ja sanomalehtien vapun 2022 ilmestymispäivät ja aineistoaikataulut: Tutustu vapun aikatauluihin tästä Kyllä kiitos, haluan tavoittaa kaupunki- ja sanomalehtienne lukijat! Markkinoinnin asiantuntijat palveluksessasi KMT 2021 Edellinen Vahvaa kasvua ja kehitystä Mediatalo Keskisuomalaisen digitaalisessa liiketoiminnassa Seuraava Piha- ja puutarhateema Uudessa Lahdessa ja Seutuneloset -lehdissä 27.4.